دسته: روانشناسی، علوم تربیتی واجتماعی
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 97 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 127 پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی یا عنوان بررسی میزان و علل شرکت یا عدم شرکت دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر گیلانغرب در فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه
مقدمه:
امروزه پیشرفت علم و بدنبال آن صنعت و تکنولوژی موجبات تغییرات زیادی در زندگی انسانها شده است. نهضت ماشینی شدن جوامع با همه خدمتی که به بشریت کرده، مشکلات فقر حرکتی را به دنبال داشته است. انسان درگیر زندگی ماشینی بعد از فراغت کار دارای اوقاتی می باشد که با توجه به علایق و امکانات خود، به فعالیتهایی برای رفع خستگی، تمدد اعصاب از قبیل تماشای تلویزیون، هنر، ورزش، تفریح و گردش … می پردازد. ورزش از جمله فعالیتهای است که، می توان با هزینه کمتر و بهره گیری بیشتر و در مقایسه با سایر برنامه ها اجرا کرد. (16)
مدت زمانی که صرف فعالیتهایی جسمانی نوجوانان می شود درسه دهه اخیر بطور عمده ای کاهش یافته است. پیشرفت در صنعت، باعث شده است که فعالیتهای منظم روزانه آسانتر انجام گیرند ودر اغلب حرفه ها پیشرفت های صنعتی موجباتی را فراهم آورده که خطر زیاد و آسیب دیدگی شغلهایی که نیازمند فعالیت جسمانی هستند، کاهش یابد. به هر حال، تکنولوژی باعث افزایش ایمنی شغلها شده است، در عوض، میزان فعالیت جسمانی بعضی از شغلها به میزان زیادی کاهش یافته است. (27)
ورزش در تمام دوران زندگی انسانها حائز اهمیت است، ولی چون مبنای تربیت جسمی و روحی در سنین جوانی گذاشته می شود، باید اهمیت بیشتری برای ورزش در این دوران قائل بود. ورزش علاوه بر آنکه، موجب می شود جوانان سرگرمی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خود داشته باشند، در تأمین سلامت جسمی و روحی آنان تأثیر بسیار دارد. بسیاری از آثار نامطلوب محیط اجتماعی، اقتصادی، وضع خانوادگی، وراثت و نظایر آن با استفاده از ورزش می تواند کاهش یافته یا حتی بطور کلی از میان برود. (19)
کلمات کلیدی:
ورزش
فراغت
تفریحات سالم
فعالیتهای ورزشی
اوقات خارج از مدرسه
بیان مسئله:
با توجه به اینکه حدود جمعیت کشور را دانش آموزان تشکیل می دهند. در بخشی از ساعات زندگی روزانه، خارج از تعهدات درسی، اجتماعی و خانوادگی می توانند به تفریحات سالم بپردازندو استفاده مطلوب و مناسب از این ساعات فراغت می تواند نتایج بسیار ارزشمند جسمانی، روانی، اجتماعی و اقتصادی به همراه داشته باشد. اگر ما بخواهیم که در آینده جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم، نیاز داریم که ورزش در بین دختران و پسران، از تحکیم، استواری، پویایی وتحرک برخوردار باشد (11) با در نظر گرفتن اینکه جمعیت زیادی از کشور به علل گوناگون دچار فقر حرکتی هستند، این عامل خطرناکتر است و می تواند پیامدهای منفی و مخربی را به همراه داشته باشد و می طلبد که در این باره چاره اندیشی شود. (16)
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق 1
کلیات تحقیق 1
1-1: مقدمه: 1
1- 2: بیان مسئله: 4
1-3: ضرورت و اهمیت تحقیق: 5
1-4: اهداف تحقیق: 8
الف- هدف کلی: 8
ب – اهداف ویژه: 8
ج – فرضیه های تحقیق: 9
1-5: پیش فرض های تحقیق: 10
1-6: محدودیت های تحقیق: 10
الف – محدودیت های قابل کنترل: 10
ب – محدودیت های خارج از کنترل: 11
1-7: تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق: 11
فصل دوم – مبانی نظری و 13
2-1: مقدمه: 14
2-2: زمینه های نظری تحقیق: 15
مشخصات فراغت در دوران جدید 18
الف – نقش عوامل اجتماعی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 19
ب- نقش خانواده در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 20
پ- نقش مدرسه در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 21
ت- نقش آموزش و پرورش درگذراندن اوقات خارج از مدرسه: 22
ج – نقش عوامل اقتصادی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 23
چ- نقش فضا و امکانات ورزشی درگذراندن اوقات خارج از مدرسه: 24
ح – نقش منابع انسانی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 24
خ – نقش علاقه و تندرستی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 25
2-3: تحقیقات انجام شده داخل کشور 26
2- 4: تحقیقات انجام شده در خارج از کشور: 42
2-5: نتیجه گیری از یافته های تحقیقات: 53
فصل سوم: روش تحقیق 54
3-1: مقدمه: 54
3-2: روش تحقیق: 55
3-3: جامعه آماری: 55
3-4: نمونه آماری: 55
3-5: متغیر های تحقیق: 57
الف – اطلاعات شخصی که شامل: 57
ب – متغیرهای تحقیق شامل: 58
3-6: ابزار اندازه گیری: 59
3- 7: روش جمع آوری اطلاعات: 60
3-8: روشهای آماری: 60
فصل چهارم: یافته های پژوهش 62
یافته های پژوهش 62
4-1- مقدمه 63
4-2- یافته های پژوهش 63
4-2-1- توصیف یافته های تحقیق 63
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری 99
5-1: مقدمه: 99
5-2: خلاصه تحقیق: 100
5-3: نتایج تحقیق: 102
5-4: بحث ونتیجه گیری: 108
تاثیر تحصیلات والدین در شرکت یا عدم شرکت دانش آموزان 108
5- 5: نتیجه گیری کلی تحقیق 113
5-6: پیشنهادهای برخاسته از تحقیق: 115
5-7: پیشنهاد برای تحقیقات بعدی: 117
منابع و مأخذ: 118
فارسی: 118
انگلیسی 120
قیمت فایل فقط 95,000 تومان
↓-↓
قیمت: 165000 ریال موضوع: مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان به ورزش همگانی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه ورزش و تربیت بدنی و اصولاً فعالیت های جسمانی در دنیای امروز نه تنها به دلیل داشتن اثرات تربیتی و بهداشتی بلکه به دلیل نیاز انسان به حرکت و فعالیت دارای موقعیت های ممتازی می باشد. ورزش به عنوان یک رفتار مرتبط با سلامتی و نشاط مورد توجه و امعان نظر...
قیمت: 70000 ریال موضوع: بررسی میزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 2 شهر یزد فرمت فایل: word (قابل ویرایش) چکیده: امروزه در سراسر جهان مسئله فراغت از جایگاه خاص برخوردار است، پیشرفت صنعتی و اقتصادی در سال های اخیر که رفاه و آسایش بیشتری را به ارمغان آورده است و به شمار بیشتری از مردم این امکان را بخشیده است که نسبت به گذشته...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی میزان و نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: ١٠٠ فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پایان نامه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: در سایه تحولات عظیم علمی و فناوری های جدید در جهان امروز پدیده ای بنام اوقات فراغت شکل گرفته است پدیده ای که از یک...
قیمت: 95000 ریال موضوع: تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: یکی از عرصههایی که زندگی روزمره را بازنمایی میکند و قدرت و مقاومت را در زندگی انسانها به نمایش میگذارد عرصهی فراغت است. فراغت عرصهای است که اختیار و آزادی انسانها در آن عرصه بیشتر قابل اعمال است. در نتیجه برخلاف کار که انضباط بیشتری را ایجاب میکند، فضای مناسبی برای...
دسته: فیزیک
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1253 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 87 سمینار کارشناسی ارشد فیزیک هسته ای کاربردی با عنوان
تئوری کوانتومی اتلاف: مفاهیم وکاربردهایش برای درهم تنیدگی کوانتومی
چکیده
سه موضوع در ارتباط باهم در این کار مورد بحث قرار گرفته است: دینامیک لیندبلد سیستم های اتلافی کوانتومی؛ درهم تنیدگی کوانتومی در سیستم های مرکب و مقداردهی شان بر مبنای آنتروپی تسلایز و روش های دیگر؛ مقاومت درهم تنیدگی کوانتومی تحت اتلاف. بعد از یک نگاه اجمالی بر تئوری لیندبلد که برای توصیف سیستم های اتلافی کوانتومی به کار برده می شود، ایده درهم تنیدگی کوانتومی در سیستم های کوانتومی مرکب را با توصیف درهم تنیدگی سیستم سه ذره ای، که تحت اثرات اتلاف قرار گرفته است را توضیح می دهیم. این نتایج در مبحث سیستم های نانومتریک کوانتومی که از زمینه های تحقیقاتی رایج است بسیار مفید می باشند.
کلید واژه:
دینامیک لیندبلد
تئوری کوانتومی اتلاف
درهم تنیدگی کوانتومی
مقدمه
مسائل مربوط به سیستم های کوانتومی باز از زمان آغاز مکانیک کوانتومی از موضوعات اساسی پیرامون تئوری کوانتومی بوده اند. اهمیت این زمینه تحقیقاتی باعث شده است که کارهای محققان در این میدان به رشته های مختلفی همچون فیزیک حالت جامد، شیمی فیزیک، بایو فیزیک، تئوری اندازه گیری کوانتومی، کوانتوم اپتیک، فیزیک ذرات و هسته ای کشیده شود و کار در این زمینه به یک رشته خاص محدود نشود. از این رو استفاده از این رویکرد در رشته های بالا به طور گسترده استفاده شده و هنوز استفاده می شود.
در مواجه شدن با دنیای واقعی، با سیستم های فیزیکی برخورد می کنیم که در تماس با محیط اطراف خود هستند و عملاً با آن ها برهمکنش انجام می دهند برخلاف آنچه که ما در مسائل معمول مکانیک کوانتومی با آن روبرو هستیم که یک سیستم فیزیکی به صورت کاملاً منزوی و مجزا از محیط در نظر گرفته شده است و تحولات آن بدون هیچگونه اثرات اتلاف و اختلالی مورد بررسی قرار گرفته اند. درهم تنیدگی کوانتومی یکی از ویژگی بسیار جالب مکانیک کوانتومی بوده و نقش اساسی در بسیاری از زمینه های جدید اطلاعات کوانتومی دارد. بررسی کردن سیستم های کوانتومی برای وجود حالت های درهم تنیده در سال های اخیر وسعت بسیار پیدا کرده است.
شرایطی که سیستم فیزیکی در آن قرار دارد نقش بسزایی در وجود و تحولات در هم تنیدگی و در آن سیستم دارد. یافتن سیستم های در هم تنیده که با محیط اطرافشان در ارتباط بوده و به عبارتی سیستم باز محسوب می شود از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. از این رو در این کار تلاش برای این است که درک درستی از درهمتنیدگی این نوع سیستم ها و تحولات شان بدست بدهیم.
فهرست مطالب
فهرست علایم ونشانهها ح
فهرست جدولها و
فهرست شکلها ز
فصل 1- مقدمه 1
1-1- پیشگفتار 1
1-2- هدف ازاین الگو 2
فصل 2- تئوری اتلاف کوانتومی 3
2-1- آشنایی. 3
2-2- سیستم کلاسیکی اتلافی 5
2-3- سیستم کوانتومی اتلافی 8
2-4- معادله لیندبلد 12
2-5- بدست آوردن معادله لیندبلد 14
فصل 3- تئوری آنتروپی تسلایز کوانتومی 29
3-1- آنتروپی تسلایز کلاسیکی 29
3-2- آنتروپی تسلایز کوانتومی 31
فصل4-تئوری درهم تنیدگی کوانتومی 32
4-1- تاریخچه 32
4-2- درهم تنیدگی کوانتومی 35
4-3- تعریف درهم تنیدگی کوانتومی 36
4-4- شواهد و ردپای درهم تنیدگی 40
4-5- معیار های اندازه گیری درهم تنیدگی 43
4-6- ایده درهم تنیدگی: سیستم های سه کیوبیتی 45
فصل5-کنترل درهم تنیدگی 56
نتیجه گیری. 58
فهرست مراجع 59
واژه نامه فارسی به انگلیسی 61
واژه نامه انگلیسی به فارسی 63
فهرست جدولها
جدول 1: طبقع بندی حالت های درهم تنیده سه ذره 53
فهرست شکلها
شکل1: فضای حالت سه کیوبیت. 54
شکل 2: فضای درهم تنیدگی سه کیوبیت. 55
فهرست علایم و نشانهها
علامت اختصاری
ضریب میرایی
فرکانس طبیعی
ماتریس یا عملگر چگالی
آنتروپی
دما
هامیلتونی سیستم فیزیکی
ثابت پلانک
زمان
جرم
قیمت فایل فقط 95,000 تومان
↓-↓
این کتاب در دانشگاه کمبریج و بسیاری از دانشگاه های معتبر تدریس می شود. این کتاب به زبان انگلیسی می باشد
عنوان انگلیسی مقاله: Nanocrystals - Nanowires - Nanolayers عنوان فارسی مقاله: نانو کریستال ها نانو سیم ها لایه های نانو دسته: فیزیک - شیمی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۵٣ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: جنبه های مختلف سیستم های نانو، نقش مهمی را در فناوری و دانش نانو ایفا میکند. در ساختارهای...
پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق (گرایش مخابرات سیستم) در مورد ارتباط مستقیم امن کوانتومی با هدف بهبود عملکرد.
دسته: دکترا فرمت فایل: doc حجم فایل: 8148 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک گزارش کار آزمایشگاه فیزیک آزفیزیک مقدمه آزمایشگاه فیزیک به صورت یک واحد درس و به مدت دو ساعت در هفته در محل آزمایشگاه فیزیک برگزار می گردد و شامل شش آزمایش الکتریسته و مغناطیس است. انجام آزمایشها به درک مفاهیم و مطالب درس فیزیک و تقویت شهود فیزیکی کمک می کند. در این...
یک منبع کامل و عالی برای آزمون ارشد درس هوش مصنوعیپوشش تمام و کمال مطالب هوش مصنوعیویژه آزمون ارشد دولتیبیش از 500 صفحه مطلب آموزشیقیمت منصفانه
↓-↓
یک منبع کامل برای درس هوش مصنوعیویژه آزمون ارشد دولتیبسیار کامل با پوشش 100 درصد مطالب کنکور ارشدبا قیمتی ارزان و باور نکردنی
پوشش 100% مطالب کنکور دولتی با یک بار خوندن درصد هر درس را بین 50 تا 100 بزنید فوق العاده عالی و فوق العاده خلاصه یعنی خط به خط جزوه نکات کنکوریه به نظر من اگه میخوای واسه ارشد یه دانشگاه دولتی خوب قبول بشی فقط و فقط جزوه های پارسه رو بخون هم خیلی خلاصه هستن هم خیلی کامل آخر هر فصل تست های زیادی برای جا افتادن مطلب...
پوشش 100% مطالب کنکور دولتی با یک بار خوندن درصد هر درس را بین 50 تا 100 بزنید فوق العاده عالی و فوق العاده خلاصه یعنی خط به خط جزوه نکات کنکوریه به نظر من اگه میخوای واسه ارشد یه دانشگاه دولتی خوب قبول بشی فقط و فقط جزوه های پارسه رو بخون هم خیلی خلاصه هستن هم خیلی کامل آخر هر فصل تست های زیادی برای جا افتادن مطلب...
پوشش 100% مطالب کنکور دولتی با یک بار خوندن درصد هر درس را بین 50 تا 100 بزنید فوق العاده عالی و فوق العاده خلاصه یعنی خط به خط جزوه نکات کنکوریه به نظر من اگه میخوای واسه ارشد یه دانشگاه دولتی خوب قبول بشی فقط و فقط جزوه های پارسه رو بخون هم خیلی خلاصه هستن هم خیلی کامل آخر هر فصل تست های زیادی برای جا افتادن مطلب...
دسته: فقه، الهیات، معارف
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24 پیدایش انسان از نظر علم و قرآن
مقدمه
موضوع بحث پیدایش انسان از نظر علم و از نظر قرآن است ابتدا درباره پیدایش انسان از دیدگاه علم مطالبی را مطرح می کنم. تحقیقات علوم طبیعی و مطالعات علمی در زمینه شناخت طبیعت، روش و شیوه ای دارد که بیشتر بر مشاهدات عینی خارجی، تجربیات آزمایشگاهی، بررسی های تطبیقی، و نتیجه گیری های علمی از این مشاهدات و تجربه ها و بررسی ها تکیه دارد، و باید هم چنین باشد. باید بپذیریم که شیوه های مورد استفاده در این قرن های اخیر در زمینه شناخت طبیعت، شیوههای پیشرفته، آگاهی بخش و پرثمری بوده است. یکی از چهرههای درخشنده در طبیعت شناسی علمی داروین است. مطالعه زندگی نامه این مرد نشان میدهد که مردی به تمام معنا جستجوگر، علم دوست، و عاشق شناخت بهتر جهان بوده است. او به راستی میخواسته بر آگاهیهای صحیحتر درباره جهان طبیعت دست بیابد. روشی علمی که او برای این منظور مورد استفاده قرار داده روشی است که در اصل صحیح و عالمانه و علمی است و که هنوز هم به قوت خودباقی است و در آینده هم باید از آن استفاده کرد. او با بردباری قابل تحسینی مجموعه اطلاعاتی علمی را که درباره پیدایش موجودات طبیعت، ومخصوصاً موجود زنده، تا عصر او دیگران در کتابهایشان نوشته بودند گردآوری کرد و مورد مطالعه قرار داد.
و چون یک طبیعت شناس ارزنده فقط ملا کتابی نیست بلکه کتاب بزرگتری را که او مورد استفاده دایم و پیگیر قرار می دهد کتاب پر راز و در عین حال آگاهی بخش طبیعت است، او تلاش کرد تا نه تنها به صورت شخصی، بلکه با تمام امکاناتی که در اختیار داشت (کلکسیون ها و مجموعه های ارزنده ای از فسیلهای گیاهی وحیوانی، از انواع سنگها، و آنچه می توانست در شناخت علمی طبیعت به او کمک بکند) به شناخت طبیعت بپردازد. برای اینکه پیوند فرهنگ بشری در طول قرنهای گوناگون محفوظ بماند و فکر نکنیم که همه چیز نو است و بر گذشتهها یکسره خط بطلان بکشیم، یادآوری می کنم که مشابه این طرز عمل را در طبیعت شناسی ارسطو و در زندگی نامه او نقل کرده اند. ارسطو هم از محبت و علاقه اسکندر پرقدرت به خودش یک استفاده فراوان و مهم کرد و آن این بود که از او و از کسانی که با او بودند خواسته بود تا به هر جا می روند مدارک طبیعی تازه علمی را برای تهیه کلکسیونهای علمی طبیعی برای او بفرستند.
به همین جهت است که او در کتابهای طبیعت شناسیاش آگاهیهایی می دهد که از محیط یونان وپیرامون یونان بسی فراتر است؛ آگاهیهایی ناشی از مشاهدات عینی و همراه با نتیجه گیریهای>نیمه علمی < داروین با نتیجهگیری از مجموعه مطالعات وسیعش، در خلال کتابها و بر آثار طبیعی گردآوری شده زمانش، نتیجهای گرفت که البته این نتیجه و این فرضیه سابقه داشت: فرضیه تکامل. فرضیه تکامل مخلوق داروین نیست بلکه داروین با مطالعاتش توانست در شناساندن علمی این فرضیه و گسترش نتیجه گیریهای علمی از آن یک نقطه عطف و یک جهش به وجود بیاورد، و به همین جهت فرضیه تکامل به نام داروینیسم معروف شد. ما نباید بگوییم این نامگذاریها غلط است. نباید بر سر آنها جدال کنیم. باید معنی صحیح این نامگذاریها را یاد بگیریم. وقتی میگوییم داروینیسم، نمیخواهیم بگوییم و فرضیهها و نظریات علمی که او خلق و ابداع کرده است. میتوانیم بگوییم نظریاتی که او به بهترین وجه نسبت به زمان خودش و قبل از خودش به آنها شکل داد. بر طبق این نتیجه گیری نهایی داروین به این نتیجههایی که عرض میکنم رسید. کلمات کلیدی: انسان پیدایش انسان از نظر علم پیدایش انسان از نظر قرآن قیمت فایل فقط 11,500 تومان
↓-↓
دسته: فقه، الهیات، معارف فرمت فایل: doc حجم فایل: 86 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 54 پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان انسان و آدم در قرآن مقدمه: انسان کلمه عام و آدم لفظ خاص است. در بعضی از تفاسیر، دو لفظ آدم و انسان را در آیات مربوط بخلقت بیک مفهوم و آنهم مفهوم عام دانستهاند، در صورتیکه در قرآن کلمه «انسان» فقط بمفهوم عام ذکر...
دسته: فقه، الهیات، معارف فرمت فایل: doc حجم فایل: 114 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 71 پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان اسارت در خود ساختار هویت انسان: درباره ساختار وجودی انسان و اینکه دو ساحتی است یا تک قطبی، دو نظریه مهم و کلی وجود دارد. اول. نظریه اکثر اندیشمندان غربی مبنی بر اینکه انسان هویتی تک قطبی و طبیعی دارد. انسان موجودی مادی و زیستی...
وضیحات: فهم و ارزیابی بینشها، مواضع و روشهای گوناگون سیاسی و اجتماعی موجود بدون شناخت و فهم مبانی معرفت شناختی و فلسفی آنها در یک نگرش سیستمی، و سنجش انتقادی و مقایسه ای آنها، ممکن نیست. کمااینکه تولید نظریه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کارآمد و راهگشا نیز نیازمند روش درست شناسایی و فلسفه ای واقع بینانه می باشد. در راستای پاسخگویی به این ضرورت، مجموعه پژوهشی ”فلسفه تطبیقی” را،...
دسته: علوم اجتماعی فرمت فایل: doc حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 32 مقاله شناخت و آگاهی شناخت و آگاهی آگاهیهای انسان را از خود و محیط اطرافش که از طریق تحقیق به منظور رفع نیازهای زیستی، روانی و فکری و.. است شناخت مینامند. بینان شناخت بشر بر اساس تحقیقات علمی است. هر چه شناختهای مان دقیقتر باشد به واقعیت نزدیکتر میشویم و انطباق کامل شناخت و واقعیت، رسیدن...
رشته: مشاور تحصیلی
– تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ٨۴ و ٨۶ و ٨٩ – دفترچه سوالات تخصصی تاریخ ١٣٨٩/٣/٧
– مواد امتحانی:
۶٠ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
٣ دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ / ١٠٠ سوال س
↓-↓
رشته: هنر آموز چاب - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ٨۴ و ٨۶ و ٨٩ - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ ١٣٨٩/٣/٧ - مواد امتحانی: ۵٠ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه) ٣ دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ / ١٠٠ سوال س
رشته: هنر آموز معدن - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ٨۴ و ٨۶ و ٨٩ - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ ١٣٨٩/٣/٧ - مواد امتحانی: ۵۵ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه) ٣ دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ / ١٠٠ سوال
رشته: دبیر ورزش - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ٨۴ و ٨۶ و ٨٩ - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ ١٣٨٩/٣/٧ - مواد امتحانی: ۶٠ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه) ٣ دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ / ١٠٠ سوال سال
رشته: نقشه کشی عمومی (صنعتی) - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ٨۴ و ٨۶ و ٨٩ - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ ١٣٨٩/٣/٧ - مواد امتحانی: ۵٠ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه) ٣ دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ /