Noble Articles

پروژه - پایان نامه - کارآموزی

Noble Articles

پروژه - پایان نامه - کارآموزی

ترجمه مقاله نزدیکی برندها

ترجمه مقاله نزدیکی برندها

  • عنوان انگلیسی مقاله: Brand adjacency
  • عنوان فارسی مقاله: نزدیکی (مجاورت) برندها
  • دسته: اقتصاد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

چکیده ترجمه

ما نزدیکی برندها (برندهای تجاری) را به عنوان محدوده ای تعریف می کنیم که گسترش یک برند خاص، متناسب با اررش هایی می باشد که متضمن برند اصلی است. هر چه این گسترش از نظر نمادین پایدارتر باشد، میزان نزدیکی بیشتر است. برای مثال برند لویس ویتون و کارتیر به ترتیب دارای سود ناخالص بیش از 70% بوده اند. زمانی که این میزان با موارد مشابه مقایسه می گردد، این برندها بالاترین مقیاس اضافه ارزش قرار می گیرند. علاوه بر این، چنین برندهایی نام خود را در دسته محصولاتی گسترش داده اند که تقریبا نزدیک به محصولات اصلی می باشند. در مورد کارتیر، این برند از جواهرات تا ساعت، عطر و لوازم دیگر گسترش یافته است. برند لویس ویتون شامل، کیف دستی تا پوشاک، جواهرات، عطر و لوازم دیگرمی باشد. با مد نظر قرار دادن گسترش هر یک از این برندها، ارزش ویژه این برندها در رده اصلی خود، به سمت محصولات جدیدتر کشانده می شود، زیرا تمام محصولات جدید از نقطه نظر ارزش کلیدی و ویژگی های قابل تشخیص بسیار نزدیک به کالای اصلی می باشند. برند معروف پیرکاردین در بین 21 عضو برگزیده سندیکای دلا کوتور پاریسیان، که یک انجمن صنفی برند طراحان درجه اول می باشد، قرار دارد. به منظور افزایش درآمد ضعیف آن در سال 1960، شرکت مجوزی را برای قرار دادن نامش بر روی عطر و لوازم آرایشی گرفت که توسط شرکت های فرامرزی به نام های یونی لوور، لوریل، و استی لادر تولید می شد. این روش در ابتدا بسیار موفق بود، که این دلگرمی را برای مدیریت ایجاد کرد تا به گسترش مجوزهای خود در بین مجموعه گسترده ای از محصولات، از قرار معلوم به طور یکسره، بپردازد. تا سال 1988 بیش از 800 مجوز در 94 کشور اعطا شد که گردش معاملات تقریبا به اندازه 1 میلیارد دلار را ایجاد کرد. اولین گسترش برند پیرکاردین، در محصولات عطر و لوازم آرایشی، از زمانی که میزان اضافه ارزش این برند به سمت محصولات جدیدتر بدون از دست رفتن وجهه منتقل شد، موفق بوده اند. به جای نسبت دادن این شرایط به تناسب بین این رده از محصولات، پیرکاردین آن را به عنوان دلیلی از قدرت برندش می دانست.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.35 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی
عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات ...
ترجمه مقاله فرآیند هویت برند (نام تجاری)، به همراه اصل مقاله
مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، به همراه اصل مقاله دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد تعداد مشاهده: 390 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc, pdf تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 82 کیلوبایت دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Brand Identity Process عنوان فارسی مقاله: فرآیند هویت برند (نام تجاری) فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش. تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7 تعداد صفحات فایل اصلی: 9 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید. ترجمه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.